Tiina Jokio

Koulutuksista ja klubeista saa osaamista ja vertaistukea

– Tiedekeskus Heureka on ollut kauppakamarin jäsen Heurekan perustamisesta 1985 alkaen, joten kauppakamari on luonnollinen valinta miettiessäni koulutuksia henkilöstöllemme. Palvelut ovat tasokkaita ja hinta-laatu suhde kohdallaan.

Vertaistuesta voimaa

– Ehdottomasti parasta on muiden kollegojen kanssa keskustelu. Huomaa, että muuallakin kamppaillaan samojen ongelmien kanssa. Se auttaa jaksamaan. Kauppakamarin HR-klubijäsenyydestä olemme saaneet vertaistukea ja kouluksissa olemme päivittäneet mm. henkilöstöhallinnon ja kirjanpidon osaamista.

– Hyödynnämme hallinnossa kauppakamarin koulutuksia ahkerasti. Osa päälliköistä on osallistunut esimieskoulutuksiin ja koulutuksia on yleisesti kehuttu hyödyllisiksi.

– Kauppakamari on meille merkittävä koulutus- ja neuvontapalveluiden tarjoaja.
Voin suositella kauppakamarin palveluita lämpimästi kaikille.

Tiina Jokio työskentelee hallintopäällikkönä Tiedekeskus Heurekassa, jossa tutustutaan tieteeseen ja teknologiaan hauskalla tavalla itse tehden ja kokeillen. Heureka on yksi Suomen suosituimmista vapaa-ajankeskuksista, jossa käy keskimäärin n. 300 000 vierailijaa vuosittain. Heureka on uudistunut vuosien 2013–2016 aikana ja uudistustyö huipentui tammikuussa 2017 avattuun lisäosaan. Uutta yleisötilaa tuli noin 1000 m2.